O tom lhaní si do vlastní kapsy - přemýšlel jsem jak teď lítám tu IVAO Vintage tour o tom jak je sakra velký rozdíl v pocitu z letu u FSX/P3D a XP. Zároveň jsem si kladl otázku, jak se asi bude lítat v FS2020. Letový projev v FSX/P3D na mě u většiny letadel působil jako arkádová hračka. Když jsem pak sedl do skutečného éra nestačil jsem se divit jak silně člověk vnímá jevy jako turbulence, nárazy větru atd. Jistě i na FS platformě byly modely které se snažily obcházet default letovou "nedynamiku" a byly něčím zajímavé, ale ta platforma toho zase tak moc udělat nedokázala. Obrovské zklamání byl P3D kde jsem tak nějak doufal, že by LM mohl použít a implementovat něco z jejich vývojového prostředí pro vývoj skutečných letadel - simulaci laminárního proudění. Ale nestalo se. Je to v podstatě pořád jen FSX se všemi neduhy jen v pěknějším kabátku. Na druhou stranu, kdyby XP11 měl letový model, počasí atd. tak jak má a vypadat řekněme jako FS98, asi by mě nebavilo v něm lítat tak jak mě to baví teď. Takže v tomto souhlas s tvou tezí. Nicméně, pokud bude FS2020 opravdu všude vypadat tak, jak to dnes prezentují na těch pár minutách PR videí, ale bude mít rovné dráhy, prkenný letový model, doskakující autogen v zorném poli simpilota působící epileptické záchvaty, v každém éru se člověk bude cítit jak ve vlaku jedoucím po kolejích tak to třeba pro mě cesta nebude. Aneb líbivý kabátek je možná atraktivní pro típače screenů, ale já raději hezké polítání s přiměřeným vizuálem. Takže bych řekl, že ono je třeba mít všechny aspekty vyvážené. |
|