FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 28. 10. 2025, Den vzniku samostatného československého státu Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
apt_LKPD 1.0 Kuňka Jeden příspěvek | Celý strom
apt_LKPD 1.0 Kuňka   27. 3. 2020 / 09:57
OndraT
Chyba zobrazení textury je daná tím, že XP podporuje pouze 1 texturu na daný obejkt (+nrm textura).

Když se podíváš na ten .OBJ v texťáku, tak uvidíš:

I
800
OBJ

TEXTURE Stone_Brushed_Khaki.png
POINT_COUNTS 7388 0 0 20190

Tzn. přes celý objekt je namapovaná jen ta jediná textura "Stone_Brushed_Khaki.png".

Jestli jsem se díval dobře, tak to jsou modely ze Sketchupu, pokud je to tvá tvorba, pak to musíš ve Sketchupu zařídit tak, aby všechny textury byly v jedné, zkrátka aby ten objekt měl jen jednu texturu. Sketchup bohužel nepoužívám, ale vím, že to je vcelku běžná záležitost, že tohle lidi s XP, co tvoří ve Sketchupu, řeší (ono to samé je potřeba udělat i v Blenderu nebo kdekoliv jinde, kde program umožňuje násobné materiály/textury na objekt, pro export do XP je pak potřeba, aby to byla jen jedna textura - všechny materiály a textury z objektu budou "zapoečené" do jedné textury .png).
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ