Chyba zobrazení textury je daná tím, že XP podporuje pouze 1 texturu na daný obejkt (+nrm textura).
Když se podíváš na ten .OBJ v texťáku, tak uvidíš:
I
800
OBJ
TEXTURE Stone_Brushed_Khaki.png
POINT_COUNTS 7388 0 0 20190
Tzn. přes celý objekt je namapovaná jen ta jediná textura "Stone_Brushed_Khaki.png".
Jestli jsem se díval dobře, tak to jsou modely ze Sketchupu, pokud je to tvá tvorba, pak to musíš ve Sketchupu zařídit tak, aby všechny textury byly v jedné, zkrátka aby ten objekt měl jen jednu texturu. Sketchup bohužel nepoužívám, ale vím, že to je vcelku běžná záležitost, že tohle lidi s XP, co tvoří ve Sketchupu, řeší (ono to samé je potřeba udělat i v Blenderu nebo kdekoliv jinde, kde program umožňuje násobné materiály/textury na objekt, pro export do XP je pak potřeba, aby to byla jen jedna textura - všechny materiály a textury z objektu budou "zapoečené" do jedné textury .png). |
|