Zdar Milo i ostatní co je Jak-40 XP11 mod v3.5 zajímá.
S hlasy jsem to nakonec udělal tak, že jsem nahrál všechny věty a nechal je předčítat a do tabulky jsem si dělal poznámky a abnormalitách. Můj konečný výběr pak byl z těch co měly nejméně abnormalit.
Výběr z mých poznámek:
Ava (US) - natahuje,
Fiona (Scott) - zkracuje, spěchá,
Samantha (US) - úsečný, lehce seká slova,
Susan (US) - syntetický až robotický, lehce seká
Lee (AU) - silný přízvuk, polyká O
Daniel - strojový, polyká C
Oliver - příliš dlouho natahuje A, ty co zbyly jsem hodnotil z celkového dojmu textu subjektivním hodnocením na stupnici od 1 do 10 kdy 1 = líbí asi jako ježek v prdeli po 10 = líbí jako cesta kolem světa s Natalie Portman.
Takže volba nakonec padla na Malcolm (UK) v roli FO Clostermanna, Tom (US) v roli kapitána Exupéryho a Zoe (US) na vedoucí kabiny Adriannu Daniels.
Trvalo mi týden než jsem všechny zvuky předaboval a přečísloval a dal skripty dokupy. Dnes první test sloučeného skriptu a opět jsem narazil na limity FWL. (Jak nečekané.) V jednom skriptu může být definováno maximálně 200 lokálních proměnných. Já jsem po sloučení na 299 a fakt nemám šajn jak je o třetinu ořezat. Paradoxně XPL v sloučeném skriptu by zpracovával méně proměnných než jich je dohromady ve třech skriptech, protože se někde prostě dublují. V nějakém ze skriptů co jsem se v nich kdysi vrtal jsem našel obezličku, kdy proměnné autor definoval do tabulky a všude pak volal příslušný tabulkový index. Ale ten kód je pak šíleně nepřehledný.
Aktuálně mám 130 zvuků, 23 nahrazuje původní ruské crew_* zvuky, zbývá 107 pro přehrání skriptem na základě stavu datarefů což je 214 proměnných jen pro definici zvukové tabulky a sledování toho zda daný zvuk už hrál nebo ne.
Zkusím tedy jestli bych tuto metodu nějak zvládl a nezbláznil se z toho, případně to budu muset nechat jako extra skripty a pohlídat si abych neopakoval názvy proměnných což, jak už jsem zjistil, bezpečně způsobí v lepším případě zastavení FWL pluginu, v horším případě CTD celého XPL. |
|