|  | Flatten XP 11 17. 1. 2023 / 15:44 | |
|  | Jak píše Mano, osobně tyhle terréní nuance modeluji jako objekt.
Nicméně je to jen obezlička chybějícího nástroje pro detailní editaci meshe scenerky, kterého se asi nedočkáme ani v XP12.
Vymodelováním objektu to lze řešit, ale pokud se po tom má jezdit nebo na to přistávat musí to být vymodelované tzv. na klobouk (bez negativních úhlů) s ATTR HARD parametrem.
Největší nevýhoda, že textura na meshi a objektu je XPL enginem zobrazená různě, nikdy jsem nepřišel na to, jak sladit texturu objektu s texturou meshe aby to, že tam je objekt tak nerazilo do očí.
MUXP pak je nástroj na editaci meshe dají se s tím řešit letiště, na editaci nějakých menších náspů to není vhodné. MUXP pracuje primárně s RWY scenerky, scenerka musí být myslím více jak 1 km dlouhá. Heliport ti to nevezme. Pricipielně tenthle program zjemňuje defaultní mesh. Nějaké vyvýšeniny a náspy s tím jsou dost omezené - asi nejlépe je MUXP použit u scenerky LKPR of Filipa Chudoby, tam si myslím, že z něj Filip a jeho tým vymáčkli maximum.
Bohužel nadějný vývoj MUXP zamrzl - možná v naději, že problém editace meshe bude v XP12 nějak vyřešen. |
| |
|