FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 19. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Flatten XP 11 Jeden příspěvek | Celý strom
Flatten XP 11   17. 1. 2023 / 15:44
Willhelm   
Jak píše Mano, osobně tyhle terréní nuance modeluji jako objekt.
Nicméně je to jen obezlička chybějícího nástroje pro detailní editaci meshe scenerky, kterého se asi nedočkáme ani v XP12.
Vymodelováním objektu to lze řešit, ale pokud se po tom má jezdit nebo na to přistávat musí to být vymodelované tzv. na klobouk (bez negativních úhlů) s ATTR HARD parametrem.
Největší nevýhoda, že textura na meshi a objektu je XPL enginem zobrazená různě, nikdy jsem nepřišel na to, jak sladit texturu objektu s texturou meshe aby to, že tam je objekt tak nerazilo do očí.

MUXP pak je nástroj na editaci meshe dají se s tím řešit letiště, na editaci nějakých menších náspů to není vhodné. MUXP pracuje primárně s RWY scenerky, scenerka musí být myslím více jak 1 km dlouhá. Heliport ti to nevezme. Pricipielně tenthle program zjemňuje defaultní mesh. Nějaké vyvýšeniny a náspy s tím jsou dost omezené - asi nejlépe je MUXP použit u scenerky LKPR of Filipa Chudoby, tam si myslím, že z něj Filip a jeho tým vymáčkli maximum.

Bohužel nadějný vývoj MUXP zamrzl - možná v naději, že problém editace meshe bude v XP12 nějak vyřešen.
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ