Hele nevinil bych LR a XPL. To bude spíše ´´vlastnost´´ SRTM dat - resp. dlaždic, protože i FS2020/24 má tyhle fíčury na přechodech čtverců na těch samých místech jako XPL. Mimochodem když se v XP11 sáhlo do meshe (např. Ortho4XP s dem daty) tak to dělalo po obchodu celé dlaždice takové pyramidy, jak se mesh jedné dlaždice snažil napojovat na druhou dlaždici. XP11 měl světle modrý podklad, takže to pak prosvítalo a bylo dost viditelné. FS20/24 má podklad hnědý, takže to není tak markantní, ale FS20 měl 100% tyhle pyramidy i v základu, bez zásahu do meshe. LR to uměl schovat, ale po externím zásahu to bylo extra markantní, Asobo to od začátku řešilo pouze maskováním hnědým podkladem, takže to extra razilo jen na světlých místech. Prostě pracuje s obřími daty a 100% přesné napojování není prdel... Buďme rádi, že XP11 a 12 nemají v default meshi aspoň ty pyramidové artefakty. Té čáry v autogenu si člověk fšimne fakt jen hodně zblízka. Bohužel je pár letišť, kterými prochází hranice čtverců a tam je to řekl bych až neřešitelný opruz - i když nejsem si jist, jestli by to vývojáři v MSFS nemohli v okolí letiště ručně upravit pomocí úpravy lokálního meshe, kterou jim od FS launche závidíme. |
|