FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 22. 12. 2025, svátek má Šimon Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
SQUAWK na síti VATSIM Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: SQUAWK v realu   13. 6. 2005 / 16:48
Marky Parky   
No viceméně je tam popsáno totéž co my už používáme zhora. Jsou k tomu navíc některé detaily které my nepoužíváme (např.: 3303-3307) a naopak tam chybí detailnější rozdělení uvnitř LKAA, které v užívání je jak v reálu, tak (upraveně) na ivao Navíc krom ASSIGN není popsán zpusob jakým je přidělován a který je v reálu (u těch nejdůležitějších skupin) následující:

3301-3377 jsou přidělovány přímo ATC, každé letiště má ve své působnosti určitý rozsah odpovídačů které může přidělovat a, tím se zamezuje konfliktům. Myšlenku a přibližné rozmístění rozsahů jsme převzali, avšak vzhledem k charakteru provozu přidělujeme všem stanovištím krom LKPR+LKVO 8 kódů ( v reálu mají některá letiště víc, některá méně ).
1401-1477 je v reálu přidělován automatem na základě podaných letových plánu. V případě, že někde startuje letadlo které by mělo mít zmiňovaný kód a nemá, volá příslušný ATC do Prahy pro přidělení a řeší se centrálně. Protože technicky není možné toto přijmout, aplikujeme na IVAO stejnou metodu rozdělení jako u kódu 3301-3377
7001-7077 jsou přidělovány podle potřeby a rozhodnutí ATC většinou pouze pro pohyb vrámci dané řízené oblasti, konflikt tedy nehrozí a tento mechanismus je možné převzít bez výhrad.
 
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ