No viceméně je tam popsáno totéž co my už používáme zhora. Jsou k tomu navíc některé detaily které my nepoužíváme (např.: 3303-3307) a naopak tam chybí detailnější rozdělení uvnitř LKAA, které v užívání je jak v reálu, tak (upraveně) na ivao Navíc krom ASSIGN není popsán zpusob jakým je přidělován a který je v reálu (u těch nejdůležitějších skupin) následující:
3301-3377 jsou přidělovány přímo ATC, každé letiště má ve své působnosti určitý rozsah odpovídačů které může přidělovat a, tím se zamezuje konfliktům. Myšlenku a přibližné rozmístění rozsahů jsme převzali, avšak vzhledem k charakteru provozu přidělujeme všem stanovištím krom LKPR+LKVO 8 kódů ( v reálu mají některá letiště víc, některá méně ).
1401-1477 je v reálu přidělován automatem na základě podaných letových plánu. V případě, že někde startuje letadlo které by mělo mít zmiňovaný kód a nemá, volá příslušný ATC do Prahy pro přidělení a řeší se centrálně. Protože technicky není možné toto přijmout, aplikujeme na IVAO stejnou metodu rozdělení jako u kódu 3301-3377
7001-7077 jsou přidělovány podle potřeby a rozhodnutí ATC většinou pouze pro pohyb vrámci dané řízené oblasti, konflikt tedy nehrozí a tento mechanismus je možné převzít bez výhrad. |
|