FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 23. 12. 2025, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Něco matematiky Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Něco matematiky   11. 7. 2005 / 22:45
Marky Parky   
No myslim ze i na tohle by bylo reseni...
- polygon vykreslovany pomoci scasmovskeho DrawPoly ci jak to je, strasne zere FPS, protoze ho pocita procesor a vykresluje ho grafarna...

Zatimco tentyz polygon udelany v GMAXu a vykreslovany pomoci BGLC DrawTri zere prdlajs.

Dalsi vec je, ze muzes nasazet v ruznych vzdalenostech stromy v ruznych LODech - a hlavne ruzne modely - tj v jednem "useku" lesa bude sice treba 10 stromu, ale z nich se pouze 2 zobrazi pri velikosti par pixelu, 5 se jich zobrazi pri velikosti treba 10 pixelu a vsech deset se zobrazi az kdyz bude strom na obrazovce zabirat treba 100 pixelu...

Umistovani pak misto v airportu delat pomoci XML a BGLComp SDK (coz je na kod dle meho taky jednodussi).

   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ