Tohle není správná odpověď.
a) - ten druhý případ je špatně. Tak jak je uveden příklad, by letový plán z Prahy do Brna vypadal takhle:
VOZ W32 BODAL W32 BITSI
a má vypadat takhle...
VOZ W32 BITSI
(proste vypisuje se jen prvni a posledni bod dane tratě)
b) kdyz si uvedomíš výše uvedené, tak let po trati není vždy totéž co přímý let mezi body - plán VOZ W32 BITSI vede jinudy než VOZ DCT BITSI
c) zatímco když použiješ při zápisu trať, může být úsek libovolně dlouhý, u DCT platí nějaká omezení vzdálenosti mezi dvěma fixy (nemám teď u sebe L4444, a z hlavy nevím kolik). Stejné tak na druhou stranu u traťe máš popsané minimální výšky, vybavení a pod, zatímco u DCT tohle nemáš a komplikuješ tím život jak sobě, tak řídícímu.
A co se týká toho reálu, tak defakto nejde o to že se "spíš" používá zápis tratě - vždy se používá BOD TRAŤ BOD a syntaxe BOD DCT BOD slouží pouze tam kde žádná vyhovující trať nevede. |
|