Možná bych to opravil, aby se ti to zas neroztřískalo. Pominu fakt, že FS2002 a glide slope nejsou moc kamarádi a tudíž po něm ta mašinka letí jak Qeen Mary po vlnách. Budu vycházet z toho, jak autoland vypadá v reálu a jak by měl vypadat(a částečně vypadá) u DF737. Budu pomíjet všechny legislativní a technický požadavky. Takže:
1) frekvenci ILS naladíš do obou souprav (NAV 1 i NAV 2)
2) kdykoliv od správného zaarmování módu APP (u DF737 poznáš i podle údajů na FMA), až do výšky 800ft AGL (nad zemí) připneš i druhého autopilota (jde na DF737). Tím ti zhasne oranžové 1CH, signalizující přiblížení na jednoho AP. V 1500ft anebo po zapnutí druhého AP se na FMA objeví bílé FLARE - autoland se zaarmoval (připravil)
3) ve výšce 400ft sám přetrimuje ve smyslu trochu "těžký na ocas" - obávám se že tohle nesimuluje ani DF737
4) ve výšce 50ft zmizí na FMA G/S a je nahrazen zeleným FLARE, které svítilo doposud bíle pod ním, a zároveň zmizí báry Flight directoru, éro začne podrovnávat
5) ve výšce 27ft začne automat tahu (A/T) pomalu stahovat tak, aby při dosednutí byl volnoběh
6) 2sec po dosednutí se sám odpojí A/T, autopilota odpojíš sám
7) dál po zemi už řídíš růčo, spíš tedy nóžo
Jo, FMA je Flight mode annunciator, a je to ta část displaye nad umělým horizontem, kde se ti zobrazují módy AFDS (zjednodušeně řečeno to, podle čeho je řízenej autopilot nebo director). Origoš 737 z FS2k2 to bohužel nemá, zato DF 737 ho má pěknej.
Takže z toho vidno, že na jednoho autopilota to samo nepřistane. A jestli to defaultní éra uměj, tak je to prohřešek proti realitě. PS: perfektně umí ILS zaletět, včetně autolandu, snad jenom 747 od PSS
|
|