FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 15. 8. 2025, svátek má Hana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak poznám v cellu co je co? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Jak poznám v cellu co je co?   10. 4. 2006 / 18:51
anatolij   
- xxxx_2.bgl -- contains the re-mesh LWM polygons (polygon rozlišuje, jestli jde o zem nebo vodu a přiřazuje mu nadmořskou výšku)
- xxxx_3.bgl -- contains all other Land/Water Mask polygons (jako předchozí, ale asi bez přiřazení výšky)
- xxxx_5.bgl -- contains all VTP2 (textured) polygons (lesy)
- xxxx_7.bgl -- contains all VTP1 (textured) polygons (nevím, to se už asi v FS2004 nepoužívá)
- xxxx_9.bgl -- contains all lines (pobřeží, silnice, železnice atd.)
- xxxx_ex.bgl (nebo podobné) -- exclude area, ruší vektory a případně další objekty s nižší prioritou
- LC_xxxx.bgl -- land class - povrch země je rozdělen na čtverce zhruba 1.1x1.1 km (platí pro ČR) a landclassem přiřadíš těm čtvercům určitý vzhled (město, vesnice, les, jiný typ lesa, dalších 20 jiných lesů apod). Je to velmi hrubé rozlišení typu povrchu, ale slouží to jako dobrý základ, na který se pak klikají přesné vektory lesů.
- WC_xxxx.bgl -- water class - podobné jako LC, ale tady se rozlišuje vzhled vody v těch čtvercích
 
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ