| | IVAO CZ - další směřování české divize, volby... 14. 7. 2009 / 17:22 | |
| | 1) Zažádání a najít vhodný termín je záležitost pár kliků na webu a domluvení se s příslušným examinátorem. A když už jsme u znalostí. Pilotní zkoušky jsou postaveny tak, že pilot prověřuje sám sebe a zvládnutí standardních pilotních postupů.
Mno a do třetice všeho dobrého. Odzkoušel jsem za dobu, co zkouším asi 10 nebo 15 lidí, kteří v reálu skutečně létají. Ne vždy jsem měl na nějakou problematiku stejný názor, ale vždycky jsme se domluvili a ujasnili si správný postup. Jsme lidi. Jsme omylní. A pokud mne pilot přesvědčí o tom, že danou proceduru zaletěl správně, nevidím důvod, proč mu nevěřit. Několik dobrých duší mi dokonce poslalo, pro potvrzení své pravdy, nascanovanou učebnici ).
Co se ale nikdy nestalo je, abychom ze zkoušky odešli rozladění, abychom se hádali nad výsledky. Pokud je tu někdo takový, nechť se ozve.
2) Nemyslím, že tyto niance mají na zkoušení nějaký vliv. A opět,stane-li se předmětem sporu, jsem jakýmkoliv způsobem přehodnotit mé hodnocení na základě skutečností
3) Nikdo Tě samozřejmě do zkoušek nenutí. Jedná se o osobní hodnocení a to by mělo být dostatečnou motivací. I kdyby se to jmenovalo "Zkouška 1" až "Zkouška 5".
4) Angličtina. Naučit se cca 10 frází, které jsou nutné ke zvládnutí první praktické úlohy,je záležitost jednoho potištěného papíru. A co se týče teoretických testů, jedná se o testy A B C D, přičemž otázky jsou z dané DB pořád stejné. Při nejhorším se prostě naučit nazpaměť odpovědi. |
| |
|