Jasne, Willy ATRku doplni, jen co nabyde aspon trochu zkusenosti z provozu ) Zatim se necitim byt ten pravy, kdo by tu mel podavat "zasvecene" informace, navic k tomuto vycerpavajicimu "elaboratu" se da stezi jeste neco dodat.
Kazdopadne myslim, ze z pohledu veci o kterych se tu pise nebude na letani s ATRkou a s Boeingem moc rozdilneho. Obecne plati, ze letame kratsi trate a blizsi destinace, protoze tak daleko jako Boeingy nedolitnem, obzvlast pokud mame jeste taky neco odvizt ) Takze lety jsou kratsi, za to je jich mozna vic. Vetsinou se leti v jednom dnu 5 legu, s pruletem vzdycky pres Prahu, po 5. legu (coz je pripustne maximum) se beti nekde venku a druhy den rano, zpatky domu.
Pokud jde o rodinku, tak urcite to chce tolerantni manzelku ) a snazit se ji zvykat a vynahradit ten cas kdyz to jde, ta moje si uz diky me letecke minulosti asi zvykla )) protoze muzete si byt jisti ze existuje spousta mnohem horsich a casove narocnejsich alternativ bez jakychkoli jistot nez letani u CSA, ktere ma myslim vsechny z tech dulezitych veci uz velmi dobre poresene.
Vetsina z pilotu co znam letaji prave pro to, ze chteji letat (mozna mam stesti, ze ty druhy neznam, hehehe, a nebo... fakt jini nesjou)... a kazdej i kdyz treba nekdy nadava a remca tak stejne porad je rad za to, ze v tom kokpitu je a asi by to skoro za nic nevymnenil, to ze muzem skoro denne pichnout mraky a vyletet si za slunickem, prestoze na zemi padaji trakare, urcite doda spoustu optimizmu a lepsi nalady, se kterou se pak ty "tri nedele kontinualnich sracek az na zem" lepe snaseji )), to aspon ja povazuju za velikou vyhodu a stesti )
Myslim (i kdyz to zni mozna divne) , ze s penezy to cele nema co delat, pozityvni je akorat to, ze je jich snad dost na to, aby "rozumny" clovek nemusel mit existencni starosti o rodinu a mohl se "v klidu" venovat svemu, urcite krasnemu, povolani. |
|