Ti co v4 zkusili jistě vidí výrazný rozdíl proti v3 v blurries a poping texturám.
Zvlášť citelné je to při použití TEXTURE_SIZE_EXP. Pro zajímavost tu dávám dva screeny, které jsou pořízené s velkým zoomem, tzn není to přímo před letadlem ale několik mil od letadla:
TEXTURE_SIZE_EXP=8
http://www.fsfiles.org/flightsimshotsv2/images/2017/06/05/4e404a0f6e6c14df4de7269ddd059660.jpg
TEXTURE_SIZE_EXP=10
http://www.fsfiles.org/flightsimshotsv2/images/2017/06/05/3819a50042fae7d7eed09f6c508d2a6b.jpg
Doporučuji otevřít v plném rozlišení a přepínat mezi nimi. Uvidíte patrné rozdíly v kvalitě použitých textur.
TEXTURE_SIZE_EXP=8 je default, jako "nejhorší" textury se čtou textury 256x256, při při TEXTURE_SIZE_EXP=10 se čtou textury 1024x1024. Díky tomu je obraz i v dálce výrazně kvalitněji.
Hodnotu 9 lze použít, textury budou 512x512 ale pokud v nastavení zatrhnete high resolution terrain textures, dostanete se na stejný výsledek jako s TEXTURE_SIZE_EXP=9
S TEXTURE_SIZE_EXP=10 už mi čas od času nestačí 8GB VRAM. Navíc je nutné počítat s tím že nahrávání zabere nějaký ten čas více.
|
|