
tak jo:
najprva se udela postupem klasickym mapka cellu pekne pravouhla
pak se napr. pomoci photoshopu rozvstvi na serii cernobilych snimku, postup je snadny - redukuji se barvy a posleze se vsechny mimo barvy vybrane vrstvy anuluji [bila]
vybrana barva se zmeni na cernou.
tohle neni problem. 1 cell 5-30 minut.
pak se pomoci blur/sharpen ci jinych filtru odstrani sumy - nevyznamne male plochy, to prijde na zdrojovou mapu, nektera ma, jina nema. Nejlepe ustanovit pevny format, 4096*4096 se osvedcilo tak proc ne, zjednodusi to praci.
co dal bitmapa je podstrcena programku [na jazyku preci nezalezi, trebas at to je v .netframes, to by mozna taky slo] ketry pak musi
1]detekovat vsechny uzavrene obrazce
2]zapsat v protismeru hod. rucicek souradnice jejich okrajovych bodu. hrubost by mela byt v rozumna, body pak urcuji opcet polygonu.
Pro detect edge se doporucuje algoritmus Marching Square
http://www.essi.fr/~lingrand/MarchingCubes/algo.html#squar
chce to hodne promyslet, ale neni to zadny super orisek. |
|