wow, ses genius, ty vektory me nenapadly... uplne sem zapomnel ze to existuje, halt 1.vak uz je davno pryc. hrali sme si se Zebra a corelu neholduju, njak sem si vzdycky placal v bmp.
nemam problem s tou redukci, sice to trva ale co. delal sem si vzorek z celeho cellu a neni to fakt problem, obrazek mam v praci, klidne poslu. a tam mam slabsi stroj, pouzil sem posledni verzi Photoshopu co se u nas kupoval tj 4ku. a ten to jeste zvlada rychle a snadno.
Programek co me inspiroval byl LWM Draw, takovy predchudce Ground2k4 ale bohuzel jsem spatne cetl navod a tak sem se marne radoval ze mame reseni cellu..
nastin tu:
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=100945&lan=0&gr=0&style=2
jedine, co tam nebude jsou silnice. to by byl fakt narocny pocin, ne ze by to neslo ale silnice vyzaduji dost rucni prace s napojenim... UTE to celkem vyresilo.
taky vodni plochy je potreba delat anulaci Fs default dat, protoze UTE to neresi - neexcluduje puvodni plochy ve fsce, je dobre udela si "zaplaty" ze zeme. ale to je rychlovka. staci prazdna bitmapa, G2k4 a fska se slew modem. zmizi pak sede cary z vodnich ploch...
tim by k UTE vnizkl patch s presnymi daty pro celou cr a celkem snadny zpusob jak cell patch pak prenest do dalsi verze fsky.. proste se pocka na novy SCASM a vse se udela znova...
umis vytahnout vektory z cernobile bmp? nebo pak krajni body? to uz neni problem dodat |
|