OK, takze prve klapky (Flaps 1) otvaras ked ti rychlost klesne pod "bod manevrovania bez klapiek" (opet to zalezi od hmotnosti) a najdes ho ako maly zeleny kruzok na "speed tape" (ale iba u professional addonov).
Dalsie klapky (Flaps 2, 5 and 10) otvaras ked budes postupne prechadzat cez "body manevrovania na klapkach" to su take zelene "F"-ka na speed tape. Kazde F-ko znazornuje ten konkretny bod na konkretnej konfiguraci klapiek.
Akonahle budes usadeny v glide slope tak otvaraj podvozok a klapky 15 (zalezi od spravneho nacasovania ) Potom otvaraj klapky ako som pisal hore.
Spravna approach speed, rychlost priblizenia by mala byt VREF + 5kts. Ten udaj 150kts som len odhadol.
Ak ti fuka vietor "do nosa" tak pouzivaj zapnuty autothrottle, lebo ten vylucuje prorivietor a nemusis nic prepocitavat a aj tak sa ti dve sekeundy po dotyku so zemou sam automaticky vypne (asopn by to tak malo byt).
Ak sa rozhodnes letiet tu "5 minutovku" tak klapky otvaraj uz ked budes povetre tak ako som pisal.
Dalsie otazky???  |
|