Nikolivek pane. Nešiř tady bludy. Nevím co tě učili instruktoři, ale určitě ne základy aerodinamiky. Zkus si odpovědět na otázku jaký je důsledek klonění. Popřípadě zkus popsat co se stane, pokud otočíč kormidlem bez vyšlápnutí směrovky.
The ailerons bank the wings and so determine the
rate of turn at any given airspeed.
• The elevator moves the nose of the airplane up or
down in relation to the pilot, and perpendicular to
the wings. Doing that, it both sets the pitch attitude
in the turn and “pulls” the nose of the airplane
around the turn.
• The throttle provides thrust which may be used for
airspeed to tighten the turn.
• The rudder offsets any yaw effects developed by
the other controls. "The rudder does not turn the airplane"!!!!!
To je oficiální výcvikový materiál FAA r2004 kapitola3 str7. Vše je ověřitelné. Směrovka slouží pouze k udržení směru letu a udržení KOORDINOVANÉ zatáčky tzn. nos tam kde ho chci mít. Nebo ještě jinak tzv. zatáčka na kuličku. Nikolivek k zatáčení!!!!!
|
|