FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 8. 2025, svátek má Otakar Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Normály v GMaxu Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Normály v GMaxu   11. 10. 2006 / 17:37
LKCMan
Nojo, s tím jsem zkoušel šochtat, bohužel bezvýsledně. Řekl bych, že AutoSmooth jenom automaticky přiřazuje polygony na meshi do různých smoothing group, v závislosti na geometrii... Připadá mi, že by to chtělo nějaký recompute normals nebo tak, protože ty normály co tam jsou, určitě nevznikly součinem vektorů toho fejsu, tedy jinak řečeno na první pohled nejsou k rovině fejsu kolmý...
Btw., kdesi jsem narazil na řešení v podobě: attachnout k tomu nějakej default objekt (třeba cube) a pak jeho polygony (/vertexy/fejsy - jak kdo chce...) odmáznout - výsledkem je původní objekt, ale s "uzdravenejma" normálama. Tento postup však nefunguje stoprocentně...
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ