Nevím Jirko,která letadla mají reverz nějak blokovaný a která nemají,ale přikláním se k názoru,že není-li to nijak blokováno,tak asi kápo rozhodne o tom "správném" momentu a ten asi záleží na té které situaci do jaké se letoun dostane.Kdysi,když ještě nebyly u rwy 24 ty budovy,tak jsem tam zadem jezdil na koukanou,než mne vyhnali chlapci s modrou Š1203,která měla na dveřích strašně dlouhou a blbou zkratku. Tak jsem tam vydržel hodiny koukat a skutečně to každé letadlo dělalo trochu jinak.Dokonce jsem tam zažil dvě věci na které nikdy nezapomenu vlastně tři. Caravelu,která si při vzletu třískla zadkem o rwy,dále pak B707,který už na dráhu najížděl ve značné rychlosti až jeli kola smykem a teď poslouchejte dobře: L410 s lidma,který přistál jako emergenci bez zvuku nahozených motorů !!!! Ty L410 se my vždycky líbili nejvíc,protože pro ně vždycky rozsvítili modrá světla na krajích pojezdové C ( Lima tam myslím ještě nebyla ) On si hezky v tichosti přišupajdil od terminálu a se stejnou tichostí se vznesl z půlky dráhy  |
|