|  | | Re: Re: Ground polygons, FSX 19. 10. 2006 / 10:21 | |
|  | Ono záleží co chceš krëslit,já to řeším tak,že kreslím většinu v GMAXU,tudíž s toho máš polygon a měl by fungovat v FSX,a je tam výhoda,že nejsli ničím omezen,pravda,je to docela drbárna,ale ve výsledku to pak jde poznat.V tom creatoru jsem nedělal,tak to nepomůžu snad jedine www.scenerydesign.org a tam pohledej,já jsem to začal dělat v tom Gmaxu a neni problém.
1)ty textury jsou jine proto,protože v FSX jsou jine textury nez v FS9,takže textura pod stejným názvem v FS9 je jiný než v FSX.
2)s těma ortama to bude asi trochu problém,zkus pohledat tady na foru,už se to tu řešilo někde nedávno se mi zdá.Pokud chceš dělat orto kolem letiště v užším okolí,taky to jde udělat v Gmaxu jako polygon a měl by být stejný jak v FS9 tak v FSX. |
| |
|