|  | | Re: Ground polygons, FSX 19. 10. 2006 / 10:05 | |
|  | A jeste jedna vec, kdyz nakreslim v AFCADu polygon s povrchem GRASS, tak je ve FSX nechutne zluty. To asi souvisi s podzimnima texturama FSX, ze?
Jakou technologii byste pouzili pro podkladovy polygon letiste? Mne napadlo toto:
1) Nic - vypada blbe, draha je "na poli"
2) Grass - i ve FS2004 "svitici" neprirozeny polygon, ve FSX zluta tragedie.
3) Nejaky prirozenejsi grass - nevim jak udelat aby byl videt ve FSX, kdyz poygon SCASM a VTP technologie nefungujou a v AFCADu nejde custom textura.
4) Orto foto - krom toho ze to zatim neumim, je problem s rozdilnym formatem FS2004 a FSX. Nebo to jde nejak udelat aby to zustalo kompatibilni a ja nemusel delat dve verze?
5) Nejak jinak? |
| |
|