Ad BHA410
Tupolev 154 naštěstí zatím nemá simulovány pneumatické a klimatizační systémy, proto naštěstí já cesťáky dusit nemůžu. Je ale fakt, že v DC9 jsem je dusíval opakovaně, i když nerad a z nedbalosti.
Ke včerejšku:
Naprosto mne nadchl provoz v Bratislavě, kam jsem se koukl bylo, nějaké letadlo a přesto žádný zádrhel, vyjma jednoho VFR výtečníka, odlétajícího směrem na Senec. Ten totiž použil pro vynucení vzletu metodu, kterou používám já při ježdění autem po Praze. Na vyčkávacím zabrzdil tak, že cca 1m vyčuhoval svým čumákem do rwy, a na výzvu TWR aby to napravil, že má TU na line-upu reagoval tak, že bezostyšně požádal o to, aby mohl odletět přede mnou. Což mu TWR umožnil a já pak vyčkával dalších 5 minut, než z tím prskoletem nabere výšku. Tak se ptám, kdo mi zaplatí to palivo! Vždyť Tu-154 žere na volnoběh skoro totéž co na vzletový režim! Ne že by mě to zvláště rozčililo spíše pobavilo.
Let byl v pohodě, až na to, že jsem ne zcela dobře nastavil Gyra, čímž bylo způsobeno, že mi mašina letěla vlevo od trati, za což se všem ATC omlouvám, došlo mi až někde před VLM, kde je chyba.
Dlouho jsem si nezakroužil/zavyčkával tak dlouho jako včera, i když při 5 FPS se moc dobře nekrouží. Nechtěl bych vidět tvar těch vyčkávacích obrezců, co jsem tam vytvořil.
Samotné přistání pak bylo na 3FPS, a proto také mé včerejší přistání bylo z těch tvrdších, takto rozhodně piloti Aeroflotu s letadlem nebouchají. Snad se to ale brzy zlepší, nová PC sestava už čeká v krabici na doplnění paměti, a pak pojedem jak po másle.
Celkově super flyin, dík všem ATC a staffu za organizaci asi největšího provozu za posledního půl roku.
-vv-
P.S. Všem pilotům PT Tu-154-B2 vřele doporučují létat ve dvou, je to mnohem hladší, včera jsme to vyzkoušeli s VK prvně, a to i s checklisty (ruskými samozřejmě) Pokud někoho seženete, kdo Vám bude komunikovat s ATC, ladit rádia, zatahovat podvozek atd., nebudete si v kokpitu tučka připadat, že byste potřebovali ještě tak asi 5 rukou a pět šipek na obrazovce od myši. |
|