jooo, a ešte...musím verjne poďakovať Marekovi za odvahu, bolo to tesné ale som rada, že si nespanikáril a nešiel GA.. )))ĎAKUJEM
popis situace letím si usazen na ILS indicated 160 letadlo předemnou (CVZO46 tuším) asi 4,5 majlí..
twr: expect clr on very short runway...
já: rgr
twr: CVZO46 urychlete a urychleně vykliďte
twr na privatu: bha247 brzdi čím můžeš.
.¨
.
.
APP REF měním na minimální 40° flaps konfiguraci... vychází to na nějakých 130 IAS
....cvz se šomrá.. a šomrá...
autopilot : 1000ft GND
.
.
.
cvz právě přistál.. teď ještě vyklidit...
vteřiny ubíhají.
.
.
studenej pot se rozlívá po celý těle
.
.
třepající se ruka na tlačítku myši
chvíli na G/A, chvíli na disconect pro případ že by to vyšlo...
.
.
400 ft
.
.
cvz stále na dráze...
.
.
200
.
.
cvz hlásí vacated rwy, ale pořád ho vidím na dráze.. asi zpoždení odezvy
.
.
to výjde...
.
.
100 ft
.
twr: bha 247 clr to land
.
.
já: (chvíli ticho nějak se nemůžu vymáčknout)..huuuh rgr clr to land
.
AP disconect
.
50
40
30
.
.
10
.
Touch down, zpětný chod, brzdy,8O KTS, vypínám revers, vyklízím přes Charlie, rozloučení s Ovečkou a dodatek... "to bylo těsný"
PS: už aby byla postavená paralelní dráha. ta dráhová unosnost na IVAU se začíná rovna dráhové (NE)unosnosti v realu  |
|