| Souhlasim s autorem SKY305. Mam nemale zkusenosti z letani na FS2004, mel jsem moznost nekolikrat pilotovat Cessnu 152, 172, Piper Archer, ale i ULL Zephyr 2000. Mel jsem take tu prilezitost nedavno pilotovat ATR na trenazeru v CSA. FSka s kombinaci add-onu a HW prvku jako berany, pedale, plyny a treba i TRACK IR a nejake panely od Go-Flight da pomerne hodne teoretickych a praktickych zkusenosti z hlediska spravnych postupu co a jak kdy delat, coz se hodi v pravem letadle a clovek tak nezmatkuje, protoze vi co ma delat. Na druhou stranu je kazde letadlo trochu jine a v realu, predevsim VFR let je jiny z hlediska vjemu co do citlivosti rizeni a rekace letadla, meteo podminek a samozrejme naklaneni. IFR let je o znalosti ukonu a systemu rizeni vcetne autopolota. JSem presvedcen, ze let na FSce da zejmena vice pro pilota IFR napr. 737, 767 add-onu jako PMDG, LEVEL-D. Kolik vsak takovych realnych pilotu je, kteri si doma procvicuji na FSce. Ja zadneho takoveho neznam, nemaji to zapotrebi. Podle mne je FSka predevsim slusnou hrackou jak si splnit klukovsky sen. |
|