Nejlíp, myslím tím i s názvy jednotlivých stanovišť, by to popsal asi Marky, nebo MaFra..
Pokud se bavíme o klasických linkách (let. společností), přípravu FP má na starosti specializované pracoviště, které FP připraví s ohledem na ekonomiku letu, aktuální omezení a následně pošle do Bruselu na kontrolu. Jakmile FP "zkoukne" počítač v bruslích, odešle ho zpět potvrzený a tím se dostane do systému ŘLP. Na Delivery odletového letiště vypadne strip. Jakmile TWR povolí mašině vzlet, zadá čas vzletu (stiskem klávesy v systému) do počítače a v ten okamžik se po celé, plánované, trase letu zobrazí informace o daném letu.
Co se týče directů, je to věcí koordinace, ale to je na hodně dlouhý povídání.. Pro pilota víceméně nepodstatný.
Na IVAO vyplníš FP a od té chvíle je viditelný pro všechny ATC v dosahu, případně pro všechny, kdo si tvůj FP otevřou v IVAE (jak už psal Milda). |
|