Mno, nechci tě tu nějak shodit, ale Tragéd má pravdu a ty bohužel ne.. To, jestli bude tankovat v LKTB už i na let do HEGN, záleží na mnoha faktorech, o kterých asi nemáš zdání, jako jsou např. momentální zpoždění na prvním letu a hlavně cena paliva.
Pokud by totiž v LKTB měli palivo levnější než v Ostravě, mohli klidně ty plný bandy vzít..
Co se týče toho zpoždění, tak jsem to myslel v tom smyslu, že pokud by už z LKTB odlítali zpožděný, mohli zase klidně vzít víc, případně plnou, aby v LKMT už jen nabrali pacoše a hurá na HEGN. Ono totiž natankovat takovejch 15-20t paliva není otázkou dvou minut.
To, že dopravní éra nejsou stavěná na přistání splnými nádržemi, o tom bych taky dost polemizoval.. Když bude odlítat z LKPR B737-400, který po vzletu třeba blafne motor, bude se muset vrátit a jak známo, starý B737 nemají vypouštění paliva (aspoň doufám.. ) a situace se bude třeba horšit, taky nebudou čekat, až vylítají dost paliva, ale klidně s tím mrsknou o zem, i kdyby byli třeba na MTOW.. Primárně je důležitý přistát.. Takový přistání to éro zvládnout musí.. Je pak sice nutný ho poslat na generálku, ale musí to zvládnout.. |
|