inu, sice jsem si delal srandu, ale tak jak to dopadlo, to byla pro me naprosto zahanbujici katastrofa.
Az do hranic se slovinskem pohodicka, vsecko slo jak po dratkach. A potom to zacalo. Napred mi moje MDcko preklesalo, pak jsem presne podle chartu pokracoval z ARLON na DOL a ridici me zaskocil otazkou kam jako letim... DOL mi uznal, ale nechal me v 8000ft a v tom zmatku a ruchu na frekvenci se ke me instrukce dostala trochu pozde. nicmene i tohle jsem jeste zvladnul. Pak nejak nesla pres piloti cvrkot z teamspeaku instrukce o ILSu, tak jsem chtel holdovat na DOL, ale FMC mi ustavicne hazelo, ze nic takovyho nema v databazi. Nakonec jsem instrukci dostal, ale kdyz jsem zmacknul ILS, tak to s klidem preletelo ILS a jeste ke vsemu se projevila nespolehlivost A/T, kterej, ac mel zadano drzet 210kts, mi s klidem nechal rychlost klesnout na 140, tak jsem to vzal cely do ruky, ale to tak strasne sekalo, ze to neslo. Kdyz jsem vypnul A/T, kterej mi to s klidem opet pustil na 120kts, tak uz to rvalo STALL STALL a ja byl mimo kurz drahy. tak jsem tu prisernost radsi vypnul.
Stydim se za to, nicmene lepsi nez se tam vyborit.
Co se akce tyce, tak ja chvalim cesky ridici, chvalim Dietera a chvalim i pana Gregora Gregorice - urcite to neni sranda skoordinovat tolik letadel na tak maly plose, takze chapu ze tam byl trochu zmatek.
Akce super, ale zpatky si to uz nedam, bo zitra se vstava a jede se smer Budapest!  |
|