FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 28. 12. 2025, svátek má Bohumila Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
GMAX -> zešpičatění válce Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: GMAX -> zešpičatění válce   28. 8. 2007 / 11:37
brendon (SVK832)   
Ale pokial chce mat ihlan nie je toto najstasnejsie riesenie. Preco? Zase tie polygony . Collapse ma tu vyhodu ze dvoch (3, 4, 5...) vertexov urobi jeden. A a vytvory pri dvoch jeden trojuholnik cim ziskame jeden polygon. Sice co e to jeden ale teraz si zober tisic takto upravenich stran a usetri sa 1000poly. Len tak pre zaujimavost nastav si tieto parametre. "Height Segments" staci = 1 . "Cap Segments" daj v tvojom pripade 2. Sides staci 10. Teraz ako je to prave menu uvidis take kladivko klikni nan a najdi polozku Polygon Counter. Pri tvojom rieseny ma takyto objekt 60 poly. A teraz skusme to collapse a volaa mame 40 polygonov . Usetrilo sa "len" 20 poly. A este odstranime spodnu cast ktora nie je vidiet. Pomoco "polygon" vybere spodnu cast a vydeletujeme. A usetrili sme dalsich 10 poly. S objektu, ktory mal na zaciatku 60 poly je objekt rovnakej kvality s polovicnym poctom polygonov.
To len tak pre zaujimavost
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ