Ale pokial chce mat ihlan nie je toto najstasnejsie riesenie. Preco? Zase tie polygony . Collapse ma tu vyhodu ze dvoch (3, 4, 5...) vertexov urobi jeden. A a vytvory pri dvoch jeden trojuholnik cim ziskame jeden polygon. Sice co e to jeden ale teraz si zober tisic takto upravenich stran a usetri sa 1000poly. Len tak pre zaujimavost nastav si tieto parametre. "Height Segments" staci = 1 . "Cap Segments" daj v tvojom pripade 2. Sides staci 10. Teraz ako je to prave menu uvidis take kladivko klikni nan a najdi polozku Polygon Counter. Pri tvojom rieseny ma takyto objekt 60 poly. A teraz skusme to collapse a volaa mame 40 polygonov . Usetrilo sa "len" 20 poly. A este odstranime spodnu cast ktora nie je vidiet. Pomoco "polygon" vybere spodnu cast a vydeletujeme. A usetrili sme dalsich 10 poly. S objektu, ktory mal na zaciatku 60 poly je objekt rovnakej kvality s polovicnym poctom polygonov.
To len tak pre zaujimavost