FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 5. 8. 2025, svátek má Kristián Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Textury.. Jeden příspěvek | Celý strom
Textury..   4. 9. 2007 / 11:22
Blackrat
Mam dva dotazy na vyvojare:

1) Kdyz mam jednobarevnej objekt (treba nejakej sloupek) tak uz FSX nemuzu pouzit ten figl s nastavenim barvy v GMAXu ale musim to otexturovat. Co je pro FSKu lepsi? pouzit malou bitmapu (treba 2 x 2 body) a tu nechat zreplikovat, nebo si nakreslit ctverecek v ramci jine pouzivane bitmapy a na ten to namapovat? Druha moznost mi prijde slozitejsi (protoze se pak musi delat unwrap uvw), ta prvni zas zvysuje pocet nactenych bitmap ve FS a nevim jestli neni to replikovani nezpomaluje.

2) Jaky pouzivate rozliseni textur pro stavby? Mam na mysli kolik pixelu na metr vam prijde optimalni..
   Seznam příspěvků  
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ