|  | Re: Re: Re: Sudá,Lichá,TL,TA 4. 9. 2007 / 21:07 | |
|  | Ještě drobnost, sice zmíněná, ale zaslouží si zdůraznění - magnetic track se týká každého legu dané trati, nikoliv spojnice letiště-letiště. Leckdy se tak stane, že je se změnou kurzu v rámci letu po trati nutné změnit i hladinu (i když dobře navržené tratě mění v definici orientaci pro zachování hladiny v používaných směrech). Dělá se to pak tak, že se v letovém plánu uvede místo kde ke změně dochází, aktuální rychlost a nová výška. Např. LANUX/N0360F350 znamená, že v bodě LANUX přechází letadlo při rychlosti 360kt TAS (!) do letové hladiny 350. Stejně se ostatně řeší i step climby nevynucené změnou systému sudá/lichá, přechod z/do RVSM nebo MNPS prostoru a další situace.
Samozřejmě ne vždy to musí být tak striktní, viz příspěvek Markyho na IVAO fóru. |
| |
|