FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 8. 8. 2025, svátek má Soběslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Sudá,Lichá,TL,TA Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Sudá,Lichá,TL,TA   4. 9. 2007 / 21:07
Rychlokvaška
Ještě drobnost, sice zmíněná, ale zaslouží si zdůraznění - magnetic track se týká každého legu dané trati, nikoliv spojnice letiště-letiště. Leckdy se tak stane, že je se změnou kurzu v rámci letu po trati nutné změnit i hladinu (i když dobře navržené tratě mění v definici orientaci pro zachování hladiny v používaných směrech). Dělá se to pak tak, že se v letovém plánu uvede místo kde ke změně dochází, aktuální rychlost a nová výška. Např. LANUX/N0360F350 znamená, že v bodě LANUX přechází letadlo při rychlosti 360kt TAS (!) do letové hladiny 350. Stejně se ostatně řeší i step climby nevynucené změnou systému sudá/lichá, přechod z/do RVSM nebo MNPS prostoru a další situace.

Samozřejmě ne vždy to musí být tak striktní, viz příspěvek Markyho na IVAO fóru.
   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ