Myslím, že tvoje slova Když letíš a na frekvenci se nikdo neozývá, tak to musíš chvíli zkoušet a pokud se nikdo neohlásí, tak se pokusíš navázat spojení na jiné frekvenci na dané trati. jsou poněkud zmatečná. V reálu je to tak, že před příletem do ATZ zóny ladíš její frekvenci a vysíláš vše tak, jako by tě někdo slyšel, jen to třeba zopákneš dvakrát. Jinou frekvenci "na trati" ladit je nesmysl (za VFR ani moc trať mít nemusíš). Důvod je ten, že ve stejné situaci můžete být dva a takto alespoň uslyšíte jeden druhého a budete vědět co čekat. Rovněž může být i věžka na přijmu, jen třeba zrovna nemůže vysílat, ale alespoň ví, že se jí blíží provoz. A pokud jsi mě namysli, že bys třeba ladil oblastní info, tak ti jsou ti v takovém případě k prdu zcela, tím spíš, že za určitých podmínek VFR letu nemusíš mít ani odpovídač a tak tě navíc z důvodu malé výšky ani nemusí mít na radaru co by tečku. |
|