Jo tak to ale mluvíme každej o něčem jiným! Já s vyčkáváním mluvil o tom, že nejspíš zkoušel někam letět s dopravákem a atc mu řekl go-around (či co to vlastně ten AI řídící říká nevím, už dlouho jsem offline neletěl).
Dobře. V případě vyčkávání při příletu na řízené letiště za pravidel VFR se vyčkává na traťových bodech příletové tratě. Vyčkává se tak, že na zadaném vyčkávacím bodě, se nalétne předpisovou zatáčkou (tuším že náklon je 25°) odletová část vyčkávacího obrazce, která má opačný směr jako příletová část. Po dokončení zatáčky se letí oním kurzem přesně minutu, načež se začne opět točit na přílet na onen vyčkávací bod. A tak se postup opakuje, dokud ATC neusoudí, že je dostatek času na přistání malého letadla.
Jinak na neřízeném letišti ti nikdo nic nepřikazuje, žádné točení apod. správně by si pilot v pořadí druhý na přistání měl již na okruhu vytvořit dostatečný rozestup od letadla prvního, tak aby v případě nutnosti mohl opakovat přistaní a nedošlo ke sblížení. Pokud už ns okruhu točíš 360° zatáčku pro vytvoření rozestupu, pak jedině vně letištního okruhu a rozhodně ne za pomyslnou polohou T v poloze po větru!
Nevím co dál dodat... prostě přesně netuším co Kamil chtěl slyšet (číst). |
|