FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
A320 a "return" Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: A320 a "return"   14. 2. 2008 / 20:15
Cirrus/Pindra
Řve to na tebe "RETARD" a chce to po tobě aby si stáhl levery (plynové páky) do polohy 0 neboli IDLE. Tím vypneš i A/T.

Akcelerační výšky a výšky redukce tahu se určují podle postupů společnosti. Většinou to je cca 1000-1500ft nad airport elevation (alespon podle Boeing Performance Workbooku).
A je to samozřejmě výška dle barometrického výškoměru. Radiovýškoměr ti měří pouze do 2500ft nad terénem.

Počáteční stoupání je podle ATC a v tomhle ohledu pro tebe nic neznamená - říká ti jen do kolika můžeš stoupat do VOZ, pokud před VOZ nedostaneš povolení stoupat výše.

Klapky standartně 1 na vzlet, v případě krátké dráhy i 2.
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ