No prece pokus - omyl. Predpokladejme ze letis IFR podle VORu.
Latom uz vsechno napsal. Pred letem si mas sehnat meteozpravu, tam ty vetry jsou a udelat si neco cemu se rika vypoctova navigace.
Kdyz to zjednodusim, udelas si navigacni trojuhelnik a z toho si vsechno vypocitas. (tedy nakonec i cas jak dlouho to poletis, cizm se wilcova poznamka stava silne irelevantni). Z toho trojuhelniku ti vyjde teoreticky kurz, kterym musis letet aby jsi pri dane rychlosti ten vitr vyloucil.
Tak. Pak skocis do era, vzneses se a jak Latom spravne napsal, letis podle brevna od VOR, protoze letis IFR. VOR ukazuje furt stejne at uz vitr fouka nebo ne. Takze si vyberes radialu a letis po ni. Aby ses na ni udrzel, nepoletis kurzem ktery ti dava ta radiala, ale tim ktery sis vypocital a budes ho interaktivne upravovat, aby ses na te radiale udrzel. (ono zhusta nefouka konstannte podle meteozpravy).
Aby bylo jasno predpoklad vyse uvedeneho je, ze se tvoje planovana trat shoduje s tou vybranou radialou. |
|