Jojo, LOM někdy neví, co si za revize, opravy a náhradní díly říct...
Ano, je sice problém, že nikdo neví, co kdy kdo v minulosti těm letadlům provedl, nicméně pominu-li tři Trenéry, o kterých vím, že se v minulosti rozpadly (226 Lazar, 526AFS Laco Žemla a 526F OK-ZSA), jednalo se vždy o hrubé překročení provozních omezení (Lazar při tzv. televizoru, Žemla dělal kopáče z nožového letu při rychlosti nad 200, ZSA údajně, dle vyjádření technika ÚCL, rupla při 12g). Takovej ZRD je dlouhodobě trápenej začínajícíma akrobatama, a přesto se dožil ve zdraví konce akrobatické kariéry, spousta dalších jich dostala za uši a přesto vydržela... nene, co se pevnosti týče, o řadu Trenér, narozdíl od řady 42, obavy nemám...
No, že na spitfajra nenaštřím, na to už jsem přišel taky, když jsem si spočítal, že bych o 130let musel překročit průměrnou délku života |
|