FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Q kody Jeden příspěvek | Celý strom
Q kody   10. 6. 2008 / 14:57
A.J.Scandall   
Jojo, LOM někdy neví, co si za revize, opravy a náhradní díly říct...

Ano, je sice problém, že nikdo neví, co kdy kdo v minulosti těm letadlům provedl, nicméně pominu-li tři Trenéry, o kterých vím, že se v minulosti rozpadly (226 Lazar, 526AFS Laco Žemla a 526F OK-ZSA), jednalo se vždy o hrubé překročení provozních omezení (Lazar při tzv. televizoru, Žemla dělal kopáče z nožového letu při rychlosti nad 200, ZSA údajně, dle vyjádření technika ÚCL, rupla při 12g). Takovej ZRD je dlouhodobě trápenej začínajícíma akrobatama, a přesto se dožil ve zdraví konce akrobatické kariéry, spousta dalších jich dostala za uši a přesto vydržela... nene, co se pevnosti týče, o řadu Trenér, narozdíl od řady 42, obavy nemám...

No, že na spitfajra nenaštřím, na to už jsem přišel taky, když jsem si spočítal, že bych o 130let musel překročit průměrnou délku života
 
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ