FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 12. 8. 2025, svátek má Klára Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
TO/GA vs. full power Jeden příspěvek | Celý strom
TO/GA vs. full power   30. 7. 2008 / 12:57
RabbiT_CZ
A u TO/GA jsou právě dva rozdílný mody motoru - Takeoff thrust a Go-Around thrust.
Takeoff thrust je nejvyšší certifikovaný výkon motoru, který může být použit nejvýše po 5 minut, případně deset minut v případě letu na jeden motor. Otáčky motoru (N1) se pak liší podle výšky a teploty.
Go-around thrust je certifikovaný tah motoru, který je použit při missed approach a je limitován zase na 5 minut. Otáčky mototu jsou jiné než u TO thrust, kvůli vyšší rychlosti letadla.
Pak je ještě MCT - Maximum Continuous Thrust. Ten by měl být použit pouze v případě emergency, ale jeho použití není časově limitováno. Některé motory mají tento tah mod stejný jako u MCLT - Maximum Climb Thrust, což je maximální tah motorů pro stoupání.

Čerpal jsem z materiálů od Boeingu. Kde jsem je vzal nevím
   Seznam příspěvků  
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ