FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 12. 8. 2025, svátek má Klára Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
TO/GA vs. full power Jeden příspěvek | Celý strom
TO/GA vs. full power   30. 7. 2008 / 22:41
kuma   
Boeingový slang u dakot nic takového není, tam je:
MTO (maximum take off) : throttly naplo na doraz, omezen časem versus opotřebení motoru,
METO (Maximum except take off) : to už je různé podle typu motoru a je to "o žibec míň", nastavuje se to podle otáček a MP (manifold pressure) a teoreticky by měl být použitelný jakoukoliv dobu a ..
..a někteří provozovatelé z důvodu pordloužení živostnosti motorů stanovují ještě "derated power", která údajně má být dostatečná pro vzlet s naloženým letadlem a je velmi podobná režimu METO, někdy trochu nižší. Někteří staří piloti, co mají na dakotách nalítány stovky a tisíce hodin ale prohlašují, že dakota je sice nejbezpečnější letadlo, ale "derated power" by použil pouze sebevrah.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ