FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 13. 9. 2025, svátek má Lubor Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Klimatizace Jeden příspěvek | Celý strom
Klimatizace   5. 11. 2008 / 14:24
Kachna
No, ono se odbírá vzduch z motoru (nepíšu z jakého stupně kompresoru, protože u každeého motoru je to jiné) na dvou místech. Na vyšším stupni kompresoru pro nižší otáčky a na nižším stupni kompresoru pro vyšší otáčky. Teplota zpravidla dosahuje 200-270°C. Horký vzduch je vedený do tvz packu. V PACKu se pak vntilem vzduch dělí na horký vzduch, který je přimícháván do potrubí, které vede do kabiny. A na vzduc, který vede dále do packu. Zde je tak expanzní turbína, chladič a zas několik ventilů. Nejdříve tento vzduch projde přes chladič, pak přes ventil, který při nízké teplotě odvádí vzduch za turbínu (pokud je velmi chladné počasí) V této chvíli prochází vzduch kompresorem, kde je stlačen (kompresor je zde z toho důvodu, že potřebujeme nějak zatížit expanzní turbínu) další v řadě je chladič, kde dojde k ochlazní vzduchu, který vstupuje na turbínu. v expanzní turbíně dojde asi k nejradikálnější ochlazní vzduchu. Pak je zde nejčastěji odstředivý odlučovač vody. Vzduch odcházející z turbíny je smíchán s horkým vzduchem, který se této turbíně vyhnul. Pak je tento vzduch míchán se vzduchem, který je v kabině.

Tímto jsem dopověděl na otázku. Vzduch, který vstupuje do packů z vně letadla je určen pouze k chlazní klimatizažního vzduchu. Po této akci zas odchází vně letadlo. Samozřejmě je několik systému klimatizace a přetlakování. Tento je nejčastěji s různýmy změnamy používán u dnešních dopravních letadel.
   Seznam příspěvků  
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ