|  | Re: ILS II 7. 5. 2002 / 11:07 | meiilaX |
|  | To je prave o te rychlosti pri pristani. Rychlost je treba volit dle manualu a s ohledem na aktualni vahu letadla a rychlosti a smeru vetru. Je dobre aby ukazatel vertikalni pozice v ILS paprsku byl vystredeny. Nepristava se ale zpravidla hned na prahu drahy ale staci tak 500 m za nim, samozrejme podle delky drahy. Ja volim dosed i podle toho jak daleko jsou terminaly abych pul hodiny neroloval ke gate. Pokud ses porad ve vzduchu i nad ranveji, tak koriguj rychlost, aby sis pomalu sedl a rizeni si radeji vem sam do rukou. V krajnim pripade kdy uz dosed nestihnes nebo by to bylo harakiri oznam vezi missed approach a approach control te navede na nove pristani |
| |
 | ILS II - Jirka  | 07. 05. 02 v 10:15 |
|
 |  | ILS II - meiilaX  | 07. 05. 02 v 11:07 |
|
 |  |  | ILS II - Pavel Svoboda  | 07. 05. 02 v 11:16 |
|
 |  |  |  | ILS II - Jirka  | 07. 05. 02 v 12:17 |
|
 |  |  |  |  | ILS II - Vláďa  | 07. 05. 02 v 15:05 |
|
|