|  | Re: Re: Re: Re: ILS II 7. 5. 2002 / 15:05 | Vláďa |
|  | Musíš si zapnout tzv. MRK na panelu (teď nevím kterém, protože na DF je to na radiovém).
Jinak vysílač G/S + DME je oněch cca 300m od prahu dráhy, vysílač LOC je za koncem dráhy.
To plavání na drahou je dáno vyšší skutečnou přistávací rychlostí než má být. I když je to potom "jako do peřin" ( tedy většinou ) nškdy se doporučuje se skutečným érem trochu praštit aby se Ti na kolech sepnuly spínače pro revers a vyklopily auto-spoilery.
Nesepnutí těchto "koncáků" může být příčinou i těžké havárie jako se to stalo kdysi Airbusu Lufthansy ve Varšavě.
Nicméně FS je FS ) |
| |
 | ILS II - Jirka  | 07. 05. 02 v 10:15 |
|
 |  | ILS II - meiilaX  | 07. 05. 02 v 11:07 |
|
 |  |  | ILS II - Pavel Svoboda  | 07. 05. 02 v 11:16 |
|
 |  |  |  | ILS II - Jirka  | 07. 05. 02 v 12:17 |
|
 |  |  |  |  | ILS II - Vláďa  | 07. 05. 02 v 15:05 |
|
|