Ty jsi voják, nepletu se ? Když už máš ty kontakty, mohl bys prosím zjistit, kolikrát vzlétl vrtulník v uplynulých pěti letech čistě jen kvůli funkci SAR ?
Jinak jde tu o dvě věci, kupovat vrtulník jednoho typu pro účel SAR, tak možná vyberu Mi-17, třeba proto, že má o něco (200 km) větší dolet, ovšem když už mám zaběhanou jednotku, tak proč bych jí měl měnit stroje ? Abych mohl začít opět od nuly ? Čemu něco takového pomůže ? Věřím, že pilot Mi-17 jsou a jsou dobří, ale SAR piloti předpokládám umí ještě něco navíc, zvláště když už to delší dobu dělaj. Proto je nejlepší vzít nové vrtulníky (popravdě staré herky) a začít od začátku (od začátku asi ne, ale posun zpět to jistě bude)...
Jinak až se mnou jednou spadne letadlo, doufám, že mě najde ten o deset minut rychlejší vrtulník, nevím kolik je 10 minut v armádě nebo v letectví, ale v urgentní medicíně je to zatraceně hodně... |
|