FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 12. 8. 2025, svátek má Klára Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Rychlosti Vmo a Vno Jeden příspěvek | Celý strom
Rychlosti Vmo a Vno   22. 2. 2009 / 11:16
David Šollar   
tohle to mi vyplivnul google překladatel takže jsem to ani nečetl "
V letectví, V-rychlosti, nebo rychlosti-rychlosti jsou standardní podmínky slouží k definování airspeeds důležité nebo užitečné pro provoz letadel, jako jsou letouny, větroně, autogiros, vrtulníků, blimps a dirigibles. [1] Tyto rychlosti se odvíjejí od data získaná návrháři a výrobci letadel během letu testování a ověřené v mnoha zemích vládní inspektoři během letu, typ letadla-certifikační zkoušky. Jejich použití je považováno za nejlepší a maximalizovat bezpečnost letectví, letadla výkon, nebo obojí. [2]

Skutečná rychlost zástupci těchto designators jsou pravdivé airspeeds specifické pro konkrétní model letadla a jsou vyjádřeny v letadle je uvedena rychlost tak, aby piloti mohou je používat přímo, aniž je nutno použít korekční faktory.

V letadel všeobecného letectví, nejčastěji a nejvíce používané-bezpečnostní-kritické airspeeds jsou zobrazeny jako barvu-kódované oblouky a linky se nacházejí na povrchu letadla na rychlost ukazatele. Spodní koncích zeleného oblouku a bílý oblouk jsou váznutí rychlost vztlakové klapky zasunuty a váznutí rychlost vztlakové klapky plně prodloužena, resp. Jedná se o váznutí rychlosti pro letadla na své maximální hmotnosti. [3] [4]

S V rychlosti správně zobrazena je požadavek na zachování letové způsobilosti typu letadla-schválenou ve většině částí světa."
   Seznam příspěvků  
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ