FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Vývoj scenerek s ohledem na FPS Jeden příspěvek | Celý strom
Vývoj scenerek s ohledem na FPS   18. 3. 2009 / 12:17
MT206
Ahoj,
zajímá mě, jaký jsou zásady při vytváření scenerek (jakýchkoliv-objektů v gmaxu, textur, autogenu atd..) pro to, aby byly co nejméně náročné na FPS. De o to, že sem často narazil na scenerky, který nestály vizualně za nic a byli nehorázně náročný a rozcukaný a pak taky opačně - scenerky byly úžasný a propracovaný a jeli naprosto plynule.
To je právě to, co mě zajímá, jakých chyb se při tvorbě vyvarovat, aby to jelo co nejvíc hladce. Například jestli je lepší když dělám například část města v gmaxu, tak tu část udělat jako jeden model, nebo to udělat jako několkik samostatných baráčků (modelů) a ty pak v *.xml dát souřadnicema k sobě, nebo dokonce udělat několik *bgl souborů.
Za rekace předem dík..
   Seznam příspěvků  
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ