FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Vývoj scenerek s ohledem na FPS Jeden příspěvek | Celý strom
Vývoj scenerek s ohledem na FPS   18. 3. 2009 / 12:39
Cesmina
Je těžké dát na tohle jednoznačný návod , v každém případě šetřit polygonama , už tak to neplatí o velikosti textur , lepší je jedna textura, kde je víc věcí , než několik malých textur, ale vliv je malý. Z hlediska seskupování objektů jsou zde dvě protichůdná hlediska , na jednu stranu je lepší , kyž je v jednom modelu co nejvíc věcí, na druho stranu se takový model nedá optimalizovat pomocí LOD , což je podle mě důležitější, pokud budeš mít skupinu detailně propracovanejch domků roztaženou po větší ploše bude FS renderovat detaily i na těch nejvzdálenějšícj objektech, které prakticky budou na obrazovce zabírat jen několix pixelů
   Seznam příspěvků  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ