FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Vývoj scenerek s ohledem na FPS Jeden příspěvek | Celý strom
Vývoj scenerek s ohledem na FPS   18. 3. 2009 / 12:56
brendon (SVK832)   
Ako uz spominal cesmina, treba zbytocne polygony mazat, hovorime o tych co nie je vidiet. Tiez brat do uvahy aky velky a zlozity bude dany objekt. Napriklad ked robim nejake zabradlie viem ze jeho priemer je max 5cm nebude z neho 18 stranovy valec ale urobim pestrany. Jeden zaciatocnik urobil jeden objekt na zaciatocnika velmy pekny a zlozity tvar. Ale som zistil ze to ma 6000 polygonov. A potom po urctych debatach a upravach, kde nebolo nebolo treba tak detajlne zobrazovast, zostalo do 3000 polygonov a rozdielne zobrazenie vo FS bolo nepostrehnutelne. Clovek si tie detajli vsimne, ked zoomuje na dany objekt na 20 cm. Co pri beznom uzivany nikto nebude robit. Tieto veci som zistil na tvorbe LZTT. Ked som si vsimal, ze jednoducho netreba tak vymakano robit detajli. Aj ked som ich urobil, ich velkost bola mala a stacilo ich urobit jednoducho. A tym pri patricnych detajloch je scenerka celkovom dojme na potesenie. A su tam take detajli ako lapicky, megafony zabradlia a nie je to narocne.
   Seznam příspěvků  
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ