IFR plánky v reálu chodí přes Brusel a aby to prošlo systémem a aby to systém potvrdil jako platný plánek, musí být v poli route nějaký bod. V tomhle případě BNO je úplně správně.
Pole route by teda vypadalo takhle: BNO STAY1/0030
Do pole poznámky by se pak napsalo třeba: STAYINFO1/TRNG APPCHS LKTB
Odletové povolení nemusí být vůbec pomocí odletové tratě a ani to nemusí být vektorování(zvlášť když je to výcvik tak by pilot měl umět navigaci).
Pokud tam nebyl žádný další provoz, tak třeba povolení může znít:
"OKABC povolen pro místní činnost, po vzletu stoupejte 3000ft a povoleno VOR/DME přiblížení na dráhu 10, squawk XXXX"
A OKABC po vzletu prostě naletí příslušný radiál a pokračuje publikovaným postupem pěkně podle mapy, pak ohlásí usazení, dostane povolení k průletu a další povolení pro ILS na dráhu 28 a pak pořád dokola.....
Úplně to samé jde dělat i za VFR, akorát že ve FPL pak skutečně nemusí být trať (v reálu ani nemusí být vůbec podaný plánek) a pilot lítá úplně stejně, akorát že od něho nemusí ATC udržovat 5NM roztupy a dostává info o provozu. |
|