Tak to rovnou můžu říct, že u nás to děláme při vzletu trochu jinak a stejně tak u kolegů co jsem měl tu čest.
PF: "Set 1.2" (případně 70% N1 u 767)
PM: Nastaví plyny, zkontroluje budíky a zahlásí "stabilised"
PF: "EPR", zmáčkne EPR (případně N1) na MCP
PM: Sleduje rukou plyny jak je nastavuje autothrottle až do nominálního výkonu pro vzlet, případně je doťukne a zahlásí "Thrust set".
V tom okamžiku pokud je PM FO, tak sundá ruku z plynů a až do V1 ji tam má CPT. Pokud je PM CPT, tak sleduje a ponechá až do V1 on. FO jako PF drží oběma rukama berany celou dobu, CPT jako PF drží oběma rukama berany po V1.
Pokud nefunguje z nějakého důvodu autothrust, nebo třebas EEC, TMSP, apod., tak místo EPR PF zažádá např. "SET 1.68 EPR" a PM nastavuje.
Zbytek je stejný a souhlas. |
|