Faktem je, že jak psal AJS - pokud má ten druhej ruce na plynech nebo na řízení, tak je to takový projev nedůvěry a trochu blbej pocit. Naštěstí ty ruky začaly mizet v průběhu line trainingu a od té doby se mi to nepřihodilo. Jiná věc jsou pedály, tam se snažím mít nohy při vzletu i přistání, člověk nikdy neví kdy bude muset brzdit...
Jinak ty dvoje ruce na řízení jsou vůbec problém...U Bulíků je to ještě relativně vpohodě, protože je to opravdově zdvojené řízení a instruktor prostě i jen při položených rukách cítí co s tím druhej dělá a tak pozná, kdy už reaguje sám a nemusí do toho hrabat. U autobusů je to problém, sidestick nemá žádnou zpětnou vazbu, jak na tom instruktorují netuším. Pokud do toho chce navíc druhej šáhnout, musí zmáčkout priority tlačítko, jinak to má nepříjemné důsledky ve skládání vstupů od obou pilotů, apod. Dual sidestick input je vůbec velké téma a problém... |
|